Εγγραφείτε στο ενημερωτικό μας δελτίο και λάβετε έως και -15% έκπτωση στην πρώτη σας αγορά. <βλέπε>
Δωρεάν παράδοση από το 99,00 €

Κανόνες καταστήματος

AGB - BIOSHI S.A.

Κανονισμός

§ 1. Ορισμοί

  1. Κανονισμός – ο παρών Κανονισμός, ο οποίος καθορίζει τους κανόνες σύναψης συμβάσεων πώλησης εξ αποστάσεως μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, τους κανόνες εκτέλεσης των εν λόγω συμβάσεων, τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των μερών της Σύμβασης Πώλησης εξ Αποστάσεως, καθώς και τους κανόνες της διαδικασίας υποβολής παραπόνων. Στο πλαίσιο των υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά, ο Κανονισμός αποτελεί τον κανονισμό που αναφέρεται στο άρθρο 8 του Νόμου της 18ης Ιουλίου 2002 περί παροχής υπηρεσιών με ηλεκτρονικά μέσα (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του 2020, αριθ. 344)..
  2. Πελάτης – φυσικό πρόσωπο με πλήρη ικανότητα για δικαιοπραξία, νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα χωρίς νομική προσωπικότητα, στην οποία ο νόμος αποδίδει νομική ικανότητα, το οποίο συνάπτει με τον Πωλητή Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως.
  3. Καταναλωτής – φυσικό πρόσωπο που συνάπτει με επιχειρηματία νομική πράξη η οποία δεν σχετίζεται άμεσα με την επιχειρηματική ή επαγγελματική του δραστηριότητα.
  4. Ατομικός επιχειρηματίας – φυσικό πρόσωπο που συνάπτει Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως η οποία συνδέεται άμεσα με την επιχειρηματική του δραστηριότητα, εφόσον από το περιεχόμενο της σύμβασης προκύπτει ότι αυτή δεν έχει επαγγελματικό χαρακτήρα για το εν λόγω πρόσωπο, ειδικότερα λόγω του αντικειμένου της δραστηριότητας που ασκεί, όπως αυτό αναγράφεται στο Κεντρικό Μητρώο και Πληροφοριακό Σύστημα Επιχειρηματικής Δραστηριότητας.
  5. Επιχειρηματίας – φυσικό ή νομικό πρόσωπο ή οργανωτική μονάδα που δεν είναι νομικό πρόσωπο και στο οποίο ο νόμος αποδίδει νομική ικανότητα, το οποίο ασκεί επιχειρηματική ή επαγγελματική δραστηριότητα για ίδιο λογαριασμό.
  6. Πωλητής:
    BIOSHI S.A.
    Τηλ. +48 788 208 018
    E-Mail: info@bioshi24.gr
    ΑΦΜ (NIP): PL6762649713
    Αριθμός Μητρώου (REGON): 526170605
    Έδρα του Πωλητή: Jasnogórska 1, 31-358 Kraków

  7. Ηλεκτρονικό Κατάστημα – διαδικτυακή υπηρεσία που λειτουργεί από τον Πωλητή και είναι διαθέσιμη στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις: https://bioshi24.gr, μέσω της οποίας ο Πελάτης μπορεί να λάβει πληροφορίες σχετικά με το Εμπόρευμα και τη διαθεσιμότητά του, καθώς και να αγοράσει Εμπόρευμα ή να αναθέσει την παροχή υπηρεσίας.
  8. Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως – σύμβαση πώλησης Εμπορεύματος / σύμβαση παροχής Ψηφιακής Υπηρεσίας ή Ψηφιακού Περιεχομένου (εφόσον εφαρμόζεται), η οποία συνάπτεται μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
  9. Εμπόρευμα – κινητό αγαθό το οποίο ο Πελάτης μπορεί να αποκτήσει μέσω του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
  10. Ψηφιακή Υπηρεσία – υπηρεσία που επιτρέπει στον Καταναλωτή:
    10.1. να δημιουργεί, επεξεργάζεται, αποθηκεύει ή έχει πρόσβαση σε δεδομένα σε ψηφιακή μορφή·
    10.2. να μοιράζεται δεδομένα σε ψηφιακή μορφή, τα οποία έχουν μεταδοθεί ή δημιουργηθεί από τον Καταναλωτή ή άλλους χρήστες της υπηρεσίας·
    10.3. να αλληλεπιδρά με άλλες μορφές μέσω δεδομένων.
  11. Ψηφιακό Περιεχόμενο – δεδομένα που δημιουργούνται και παρέχονται σε ψηφιακή μορφή.
  12. Πολιτική Απορρήτου και Cookies του Ηλεκτρονικού Καταστήματος – έγγραφο που καθορίζει λεπτομερώς τους κανόνες επεξεργασίας προσωπικών δεδομένων και χρήσης cookies. Η Πολιτική Απορρήτου και Cookies είναι διαθέσιμη στη διεύθυνση: https://bioshi24.gr/el/privacy-and-cookie-notice.
  13. Διαρκές μέσο – υλικό ή εργαλείο που επιτρέπει στον Πελάτη ή στον Πωλητή να αποθηκεύουν πληροφορίες που απευθύνονται προσωπικά σε αυτούς, κατά τρόπο που επιτρέπει την πρόσβαση στις πληροφορίες στο μέλλον για χρονικό διάστημα κατάλληλο για τον σκοπό που εξυπηρετούν οι πληροφορίες αυτές, και το οποίο επιτρέπει την αναπαραγωγή των αποθηκευμένων πληροφοριών σε αμετάβλητη μορφή, ιδίως μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  14. Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας – η ηλεκτρονική διαδικασία που παρέχεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή για την υποβολή παραγγελίας.
  15. Ηλεκτρονική Φόρμα Επιστροφής – η ηλεκτρονική διαδικασία που παρέχεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή για την υποβολή επιστροφών· διαθέσιμη στη διεύθυνση https://bioshi24.gr/el/returns-open.html.
  16. Ηλεκτρονική Φόρμα Καταγγελίας – η ηλεκτρονική διαδικασία που παρέχεται από τον Πωλητή στον Αγοραστή για την υποβολή καταγγελιών· διαθέσιμη στη διεύθυνση https://bioshi24.gr/el/rma-open.html.
  17. Αποστολή Παραγγελίας – η επιβεβαίωση της παραγγελίας μέσω κλικ από τον Πελάτη στο κουμπί «Παραγγέλνω και πληρώνω», το οποίο θεωρείται ως δεσμευτική δήλωση βουλήσεως για τη σύναψη Σύμβασης Πώλησης εξ Αποστάσεως με τον Πωλητή.
  18. Λογαριασμός – σύνολο δεδομένων που αποθηκεύονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα και στο πληροφοριακό σύστημα του Πωλητή και αφορούν συγκεκριμένο Πελάτη, τις παραγγελίες του και τις συναφθείσες Συμβάσεις Πώλησης εξ Αποστάσεως, μέσω του οποίου ο Πελάτης μπορεί να υποβάλλει παραγγελίες, καθώς και, εντός ευλόγου χρόνου, να τις ακυρώνει ή να τις τροποποιεί και να συνάπτει Συμβάσεις Πώλησης εξ Αποστάσεως.
  19. Αξιολόγηση εξυπηρέτησης παραγγελίας ή αξιολόγηση επιμέρους Εμπορευμάτων – υποκειμενικές δηλώσεις και αξιολογήσεις που παρέχονται με τη μορφή αστεριών από 1 έως 5.

§ 2. Γενικές Διατάξεις

  1. Είδη και εύρος των υπηρεσιών που παρέχονται με ηλεκτρονικά μέσα:
    1.1. σύναψη Συμβάσεων Πώλησης μέσω διαδικτύου – όσον αφορά τα Εμπορεύματα που πωλούνται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα,
    1.2. κανόνες εγγραφής και χρήσης του Λογαριασμού στο πλαίσιο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος,
    1.3. προσθήκη αξιολογήσεων, σχολίων και γνωμών – ο Πελάτης δύναται να προσθέσει γνώμη ή σχόλιο σχετικά με την παραγγελία του,
    1.4. αποστολή ηλεκτρονικών μηνυμάτων (e-mail), με τα οποία ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραλαβή της παραγγελίας, ενδεχομένως την παραλαβή της πληρωμής και την αποδοχή της παραγγελίας προς εκτέλεση.
  2. Η χρήση του Ηλεκτρονικού Καταστήματος είναι δυνατή υπό την προϋπόθεση ότι το πληροφοριακό σύστημα που χρησιμοποιεί ο Πελάτης πληροί τις ακόλουθες ελάχιστες τεχνικές απαιτήσεις:
    2.1. ενημερωμένες εκδόσεις προγραμμάτων περιήγησης στο διαδίκτυο, όπως:
    2.1.1. Firefox
    2.1.2. Chrome
    2.1.3. Microsoft Edge
    2.2. οποιοδήποτε πρόγραμμα για την προβολή αρχείων σε μορφή PDF.
  3. Το περιεχόμενο που δημοσιεύεται στις ιστοσελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, συμπεριλαμβανομένων των περιγραφών των Εμπορευμάτων και των τιμών, αποτελεί απλώς πρόσκληση για σύναψη σύμβασης κατά την έννοια του άρθρου 71 του Νόμου της 23ης Απριλίου 1964 – Αστικός Κώδικας (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του 2022, αριθ. 1360, όπως τροποποιήθηκε).
  4. Ο Πωλητής καθιστά διαθέσιμο τον παρόντα Κανονισμό μαζί με τα Παραρτήματά του μέσω υπερσυνδέσμου που δημοσιεύεται στην κεντρική σελίδα, πριν από τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης εξ Αποστάσεως, κατά τη διάρκειά της, καθώς και μετά την ολοκλήρωσή της. Ο Αγοραστής δύναται να τον κατεβάσει και να εκτυπώσει αντίγραφό του.
  5. Προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια της μετάδοσης μηνυμάτων και δεδομένων σε σχέση με τις παρεχόμενες υπηρεσίες, το Ηλεκτρονικό Κατάστημα λαμβάνει τεχνικά και οργανωτικά μέτρα κατάλληλα προς το επίπεδο ασφαλείας των παρεχόμενων υπηρεσιών, ιδίως μέτρα που αποσκοπούν στην αποτροπή απόκτησης και τροποποίησης από μη εξουσιοδοτημένα πρόσωπα των προσωπικών δεδομένων που διαβιβάζονται μέσω του Διαδικτύου.

§ 3. Παραγγελίες

  1. Η υποβολή παραγγελίας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω Λογαριασμού ή με την επιλογή αγοράς χωρίς εγγραφή, οπότε δημιουργείται εσωτερικός λογαριασμός, βάσει του οποίου ο Πελάτης δύναται να δημιουργήσει Λογαριασμό. Ο εσωτερικός λογαριασμός διατηρείται έως τη διαγραφή των δεδομένων από το σύστημα ή τον αποκλεισμό του Λογαριασμού.
  2. Ο Πελάτης υποβάλλει την παραγγελία μέσω της Ηλεκτρονικής Φόρμας Παραγγελίας που είναι διαθέσιμη σε μία από τις σελίδες του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
  3. Μετά τη σωστή υποβολή παραγγελίας από τον Πελάτη, ο Πωλητής αποστέλλει στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του Πελάτη πληροφορία σχετικά με την υποβληθείσα παραγγελία. Η πληροφορία αυτή δεν αποτελεί αποδοχή της προσφοράς του Πελάτη, αλλά απλώς ενημέρωση ότι ο Πωλητής έλαβε την παραγγελία.
  4. Ο Πωλητής στη συνέχεια προβαίνει σε επαλήθευση της δυνατότητας αποδοχής και εκτέλεσης της παραγγελίας.
  5. Εφόσον ο Πωλητής αποδέχεται την παραγγελία του Πελάτη, αποστέλλει ηλεκτρονική ειδοποίηση περί έγκρισης της παραγγελίας προς εκτέλεση. Με τη λήψη της ειδοποίησης αυτής από τον Πελάτη, θεωρείται ότι έχει συναφθεί Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως μεταξύ των μερών.
  6. Η επιλογή των παραγγελθέντων Εμπορευμάτων γίνεται μέσω της προσθήκης τους στο καλάθι αγορών. Η Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας καθορίζει, μεταξύ άλλων, ποια Εμπορεύματα, σε ποια τιμή και σε ποιες ποσότητες επιθυμεί ο Πελάτης να παραγγείλει στη δηλωθείσα τοποθεσία. Ο Πελάτης ακολουθεί τα κατάλληλα τεχνικά βήματα βάσει των εμφανιζόμενων οδηγιών.
  7. Μετά την καταχώριση όλων των απαραίτητων στοιχείων από τον Πελάτη, εμφανίζεται περίληψη της παραγγελίας. Η περίληψη αυτή περιλαμβάνει πληροφορίες σχετικά με: τα στοιχεία ταυτότητας του Πωλητή, το αντικείμενο της παραγγελίας, την τιμή μονάδας και τη συνολική τιμή των Εμπορευμάτων, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και λοιπών επιβαρύνσεων (εφόσον υπάρχουν), τη μέθοδο πληρωμής, τον τρόπο παράδοσης, καθώς και τον χρόνο και το κόστος παράδοσης.
  8. Εάν το αντικείμενο της σύμβασης είναι η παροχή Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακών Υπηρεσιών, οι οποίες δεν αποθηκεύονται σε υλικό φορέα, ή υπηρεσιών που παρέχονται ηλεκτρονικά ή εξ αποστάσεως, ο Καταναλωτής, μέσω πρόσθετου πεδίου επιλογής (checkbox) που είναι υποχρεωτικό για την υποβολή της παραγγελίας και βρίσκεται στην Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας, δηλώνει τη συναίνεση του με το ακόλουθο περιεχόμενο: «Συναινώ στην παροχή ψηφιακού περιεχομένου που δεν είναι αποθηκευμένο σε υλικό φορέα ή στην έναρξη παροχής της υπηρεσίας πριν την παρέλευση 14 ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης και αναγνωρίζω ότι χάνω το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση». Ο Πωλητής επιβεβαιώνει την παραλαβή της ανωτέρω συναίνεσης μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
  9. Για την υποβολή παραγγελίας είναι απαραίτητη η καταχώριση των υποχρεωτικών προσωπικών δεδομένων στην Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας, η αποδοχή του περιεχομένου του Κανονισμού και η αποστολή της παραγγελίας μέσω του κουμπιού «Παραγγέλνω και πληρώνω».
    1. 9.1 Η αποστολή της Ηλεκτρονικής Φόρμας Παραγγελίας από τον Πελάτη αποτελεί δεσμευτική δήλωση βουλήσεως για τη σύναψη Σύμβασης Πώλησης εξ Αποστάσεως σύμφωνα με τον παρόντα Κανονισμό.
    2. 9.2 Η Σύμβαση Πώλησης εξ Αποστάσεως θεωρείται ότι έχει συναφθεί τη στιγμή που ο Πωλητής αποδέχεται την Ηλεκτρονική Φόρμα Παραγγελίας, γεγονός που επιβεβαιώνεται με την εμφάνιση στον Αγοραστή μηνύματος επιβεβαίωσης παραλαβής της παραγγελίας και τον αριθμό αυτής.
    3. 9.3 Μετά τη σύναψη της Σύμβασης Πώλησης εξ Αποστάσεως, ο Πελάτης λαμβάνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου επιβεβαίωση της υποβληθείσας παραγγελίας, η οποία περιλαμβάνει: την αποδοχή της παραγγελίας, την οριστική επιβεβαίωση όλων των ουσιωδών στοιχείων της παραγγελίας, τους γενικούς όρους της Σύμβασης Πώλησης εξ Αποστάσεως (τον Κανονισμό του Ηλεκτρονικού Καταστήματος με τα Παραρτήματα υπ’ αριθμ. 1 και 2), τα στοιχεία του Πωλητή, πληροφορίες για την ευθύνη του Πωλητή ως προς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, τις υπηρεσίες μετά την πώληση, καθώς και τον τρόπο και τις συνέπειες υπαναχώρησης από τη σύμβαση. Η καθοδήγηση ως προς τον τρόπο και τις συνέπειες υπαναχώρησης περιλαμβάνεται στο Παράρτημα υπ’ αριθμ. 1.
    4. 9.4 Μέχρι την έναρξη εκτέλεσης της παραγγελίας από τον Πωλητή:
      1. 9.4.1 Ο Πελάτης δύναται να τροποποιήσει την παραγγελία του μέσω της τεχνικής λειτουργίας που είναι διαθέσιμη στη σελίδα της Ηλεκτρονικής Φόρμας Παραγγελίας, ακολουθώντας εκ νέου ολόκληρη τη διαδικασία υποβολής παραγγελίας. Η τροποποίηση παραγγελίας πραγματοποιείται μέσω υποβολής νέας παραγγελίας, η οποία αντικαθιστά την προηγούμενη. Τυχόν πληρωμή που έχει πραγματοποιηθεί από τον Πελάτη συμψηφίζεται με τη νέα παραγγελία, ενώ τυχόν υπερπληρωμή επιστρέφεται στον τραπεζικό λογαριασμό από τον οποίο έγινε η πληρωμή.
      2. 9.4.2 Ο Πελάτης δύναται να ακυρώσει την παραγγελία του επιλέγοντας την επιλογή «Ακύρωση παραγγελίας» διαθέσιμη στη σελίδα της Ηλεκτρονικής Φόρμας Παραγγελίας.
    5. 9.5 Σε περίπτωση ακύρωσης παραγγελίας από τον Πελάτη, ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει την καταβληθείσα πληρωμή εντός 3 εργάσιμων ημερών. Η επιστροφή πραγματοποιείται με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Πελάτης.
    6. 9.6 Ο χρόνος εκτέλεσης της παραγγελίας ανέρχεται από 1 έως 10 εργάσιμες ημέρες από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
    7. 9.7 Εμπορεύματα που έχουν επιλεγεί από τον Πελάτη και δεν είναι διαθέσιμα κατά την εκτέλεση της παραγγελίας ενδέχεται να αντικατασταθούν με εμπορεύματα του ίδιου τύπου αλλά διαφορετικής μάρκας.
    8. 9.8 Κατά τη σύνταξη της λίστας Εμπορευμάτων προς παραγγελία, ο Πελάτης δύναται να επιλέξει την επιλογή «Αποδοχή υποκατάστατων προϊόντων» για κάθε επιλεγμένο Εμπόρευμα. Ο Πελάτης θα ενημερωθεί σχετικά με τα υποκατάστατα προϊόντα στην περίληψη εκτέλεσης της παραγγελίας που θα λάβει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ο Πελάτης έχει δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή των υποκατάστατων.
    9. 9.9 Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας ορισμένων Εμπορευμάτων που περιλαμβάνονται στην παραγγελία, ο Πωλητής εκτελεί την παραγγελία κατά το μέρος που μπορεί να υλοποιηθεί και ακυρώνει το υπόλοιπο, ενημερώνοντας σχετικά τον Πελάτη μέσω της δηλωθείσας ηλεκτρονικής διεύθυνσης. Για το μέρος που έχει εκτελεστεί, ο Πελάτης διατηρεί το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με το § 6 του παρόντος Κανονισμού.
    10. 9.10 Εάν ο Πελάτης επέλεξε μορφή πληρωμής διαφορετική από αντικαταβολή, σε περίπτωση μερικής ακύρωσης παραγγελίας ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει το αναλογούν ποσό εντός 14 ημερών από την ημερομηνία ακύρωσης.
    11. 9.11 Όλες οι τιμές που αναγράφονται στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι τιμές μεικτές (brutto) και περιλαμβάνουν τον φόρο προστιθέμενης αξίας (Φ.Π.Α.), σύμφωνα με τις εκάστοτε ισχύουσες διατάξεις, συμπεριλαμβανομένου του Νόμου της 11ης Μαρτίου 2004 περί φόρου αγαθών και υπηρεσιών (Εφημερίδα της Κυβερνήσεως του 2022, αριθ. 931, όπως τροποποιήθηκε).
    12. 9.12 Το κόστος αποστολής εξαρτάται από τη μέθοδο παράδοσης. Σε περίπτωση επιλογής αποστολής, το κόστος παράδοσης προστίθεται αυτόματα στο συνολικό κόστος της παραγγελίας.

    § 4. Πληρωμή

    1. Το Ηλεκτρονικό Κατάστημα παρέχει τη δυνατότητα πραγματοποίησης πληρωμών με τη μορφή προπληρωμής ή με αντικαταβολή (με πληρωμή στον λογαριασμό μετά την παράδοση). Η επιλογή πληρωμής με αναβολή της προθεσμίας πληρωμής είναι δυνατή σε περιπτώσεις που έχουν συμφωνηθεί ατομικά με τον Πωλητή.
    2. Η πληρωμή για τα αγαθά μπορεί να πραγματοποιηθεί με τον τρόπο που επιλέγει ο Πελάτης κατά την υποβολή της παραγγελίας μέσω του Ηλεκτρονικού Εντύπου Παραγγελίας.
    3. Οι επί του παρόντος διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής με τη μορφή προπληρωμής στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι διαθέσιμοι στη διεύθυνση: https://bioshi24.gr/el/payments

    § 5. Παράδοση

    1. Στο Ηλεκτρονικό Έντυπο Παραγγελίας, ο Πελάτης επιλέγει τον τρόπο παράδοσης επισημαίνοντας την επιλογή του.
    2. Σε περίπτωση που δεν πραγματοποιηθεί η παραλαβή του Εμπορεύματος από τον Πελάτη, με αποτέλεσμα την επιστροφή του Εμπορεύματος στον Πωλητή, ο Πωλητής δύναται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση πώλησης, κατόπιν προηγούμενης ειδοποίησης του Πελάτη μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, το οποίο αποστέλλεται στη διεύθυνση που δηλώθηκε κατά τη διαδικασία αγοράς, προς εκπλήρωση της σύμβασης. Η υπαναχώρηση από τη σύμβαση πραγματοποιείται με τη διατύπωση σχετικής δήλωσης προς τον Πελάτη σε μορφή μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
    3. Στην περίπτωση που περιγράφεται στο σημείο 2, ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει αμελλητί στον Πελάτη το ποσό που έλαβε ως πληρωμή για το Εμπόρευμα που αγοράστηκε από τον Πελάτη.
    4. Οι επί του παρόντος διαθέσιμοι τρόποι παράδοσης στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα είναι διαθέσιμοι στη διεύθυνση: https://bioshi24.gr/el/delivery

    § 6. Υπαναχώρηση από τη σύμβαση – ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής

    1. Ο Καταναλωτής, ο οποίος έχει συνάψει Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση, δύναται εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερών να υπαναχωρήσει από αυτήν χωρίς να αναφέρει λόγο. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση, η σύμβαση θεωρείται ως μη συναφθείσα.
    2. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση υπό τους όρους που καθορίζονται στα άρθρα 6 και 7 του παρόντος Κανονισμού παρέχεται επίσης στον Ατομικό Επιχειρηματία. Κάθε φορά που γίνεται αναφορά στους παραγράφους 6 και 7 του παρόντος Κανονισμού στον Καταναλωτή, νοείται επίσης ο Ατομικός Επιχειρηματίας.
    3. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση, ο Καταναλωτής επιβαρύνεται μόνο με τα άμεσα έξοδα επιστροφής του Εμπορεύματος.
    4. Η δήλωση του Καταναλωτή πρέπει να εκφράζει με σαφήνεια τη βούλησή του να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση. Ειδικότερα, ο Καταναλωτής μπορεί:
      1. 4.1 να χρησιμοποιήσει το ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής που είναι διαθέσιμο στην ιστοσελίδα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος: https://bioshi24.gr/el/returns-open.html.
      2. 4.2 να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση χρησιμοποιώντας το έντυπο υπαναχώρησης από τη σύμβαση, που αποτελεί το Παράρτημα αρ. 2 – αποστέλλοντάς το στη διεύθυνση της έδρας του Πωλητή,
      3. 4.3 ο Πωλητής θα επιβεβαιώσει αμελλητί, σε ανθεκτικό μέσο, την παραλαβή της δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση που υποβλήθηκε κατά τον τρόπο που αναφέρεται στα σημεία 1 και 2.
    5. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η αποστολή της δήλωσης πριν από τη λήξη της.
    6. Η προθεσμία υπαναχώρησης από τη σύμβαση αρχίζει:
      1. 6.1 για τη σύμβαση εκτέλεσης της οποίας ο Πωλητής παραδίδει το πράγμα και υποχρεούται να μεταβιβάσει την κυριότητά του – από την απόκτηση του Εμπορεύματος από τον Καταναλωτή ή από τρίτο πρόσωπο που υποδεικνύεται από αυτόν και δεν είναι ο μεταφορέας· σε περίπτωση σύμβασης η οποία:
        1. 6.1.1 περιλαμβάνει περισσότερα πράγματα που παραδίδονται χωριστά, σε παρτίδες ή σε μέρη – από την απόκτηση του τελευταίου πράγματος, παρτίδας ή μέρους,
        2. 6.1.2 αφορά τακτική παράδοση πραγμάτων για ορισμένο χρονικό διάστημα – από την απόκτηση του πρώτου πράγματος,
      2. 6.2 για τις λοιπές συμβάσεις – από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
    7. Το έντυπο δήλωσης υπαναχώρησης από τη σύμβαση (Παράρτημα αρ. 2 του παρόντος Κανονισμού) καθώς και η ενημέρωση σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση (Παράρτημα αρ. 1 του παρόντος Κανονισμού) παρέχονται σε ηλεκτρονική μορφή.
    8. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη σύμβαση παροχής Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, ο Πωλητής δύναται να εμποδίσει τον Καταναλωτή να συνεχίσει τη χρήση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας, ιδίως μέσω της απενεργοποίησης της πρόσβασης του Καταναλωτή σε αυτές.
    9. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από τη Σύμβαση παροχής Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας, ο Καταναλωτής υποχρεούται να παύσει τη χρήση του εν λόγω Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας και να απέχει από τη διάθεσή τους σε τρίτους.
    10. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση δεν ισχύει για τις συμβάσεις που αναφέρονται στο άρθρο 38 του Νόμου της 30.05.2014 (Εφημερίδα Νόμων του 2019, αρ. 134) περί δικαιωμάτων των καταναλωτών, μεταξύ άλλων για συμβάσεις:
      1. 10.1 παροχής υπηρεσιών για τις οποίες ο Καταναλωτής υποχρεούται να καταβάλει τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει εκτελέσει πλήρως την υπηρεσία με τη ρητή και προηγούμενη συναίνεση του Καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της εκτέλεσης ότι, μετά την πλήρη εκτέλεση από τον Πωλητή, θα απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης και το έχει αναγνωρίσει,
      2. 10.2 στις οποίες η τιμή ή η αμοιβή εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, επί των οποίων ο επιχειρηματίας δεν ασκεί έλεγχο και οι οποίες ενδέχεται να προκύψουν πριν από τη λήξη της προθεσμίας υπαναχώρησης,
      3. 10.3 των οποίων το αντικείμενο είναι πράγμα μη προκατασκευασμένο, παραγόμενο σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Καταναλωτή ή προοριζόμενο για την ικανοποίηση εξατομικευμένων αναγκών του,
      4. 10.4 των οποίων το αντικείμενο είναι πράγμα παραδιδόμενο σε σφραγισμένη συσκευασία, το οποίο δεν μπορεί να επιστραφεί μετά το άνοιγμα της συσκευασίας για λόγους προστασίας της υγείας ή υγιεινής, εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση,
      5. 10.5 των οποίων το αντικείμενο είναι ηχογραφήσεις ή οπτικοακουστικά έργα ή λογισμικό υπολογιστή που παρέχονται σε σφραγισμένη συσκευασία, εφόσον η συσκευασία έχει ανοιχθεί μετά την παράδοση,
      6. 10.6 παροχής Ψηφιακού Περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό φορέα, για τα οποία ο Καταναλωτής υποχρεούται να καταβάλει τίμημα, εάν ο Πωλητής έχει αρχίσει την παροχή με τη ρητή και προηγούμενη συναίνεση του Καταναλωτή, ο οποίος έχει ενημερωθεί πριν από την έναρξη της παροχής ότι μετά την πλήρη εκτέλεση θα απωλέσει το δικαίωμα υπαναχώρησης και το έχει αποδεχθεί,
      7. 10.7 των οποίων το αντικείμενο είναι πράγμα που υπόκειται σε ταχεία φθορά ή έχει μικρή διάρκεια ζωής, καθώς και εκείνες στις οποίες τα πράγματα, λόγω της φύσεώς τους, καθίστανται μετά την παράδοση αχώριστα ενωμένα με άλλα πράγματα,
      8. 10.8 παροχής εφημερίδων, περιοδικών ή περιοδικών εκδόσεων, με εξαίρεση τη σύμβαση συνδρομής,
      9. 10.9 συναπτόμενων μέσω δημόσιου πλειστηριασμού,
      10. 10.10 παροχής υπηρεσιών που αφορούν τη διαμονή, πλην για οικιστικούς σκοπούς, τη μεταφορά αγαθών, την ενοικίαση αυτοκινήτων, την εστίαση, καθώς και υπηρεσιών σχετικών με αναψυχή, εκδηλώσεις ψυχαγωγικού, αθλητικού ή πολιτιστικού χαρακτήρα, εφόσον η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημέρα ή περίοδο παροχής της υπηρεσίας,
      11. 10.11 των οποίων το αντικείμενο είναι αλκοολούχα ποτά, των οποίων η τιμή έχει συμφωνηθεί κατά τη σύναψη της σύμβασης πώλησης και η παράδοσή τους μπορεί να πραγματοποιηθεί μόνο μετά την πάροδο τριάντα (30) ημερών και η αξία τους εξαρτάται από διακυμάνσεις της αγοράς, επί των οποίων ο επιχειρηματίας δεν έχει έλεγχο.
  10. § 7. Συνέπειες υπαναχώρησης από τη σύμβαση

    1. Ο Πωλητής, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης της δήλωσης υπαναχώρησης από τη Σύμβαση Πώλησης του αγαθού, θα επιστρέψει στον Καταναλωτή όλες τις πληρωμές που πραγματοποιήθηκαν από αυτόν, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης, τα οποία αντιστοιχούν στον φθηνότερο τρόπο παράδοσης που προσφέρεται από τον Πωλητή.
      1. 1.1 Η επιστροφή των πληρωμών θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποίησε ο Καταναλωτής.
      2. 1.2 Εάν ο Καταναλωτής, προκειμένου να ασκήσει το δικαίωμα υπαναχώρησης, κάνει χρήση του Ηλεκτρονικού Εντύπου Επιστροφής, τα χρήματα θα επιστραφούν με τον τρόπο που επέλεξε και στον τραπεζικό λογαριασμό που δήλωσε ο Καταναλωτής.
      3. 1.3 Εάν ο Πωλητής δεν έχει προτείνει να παραλάβει ο ίδιος το Αγαθό από τον Καταναλωτή, δύναται να παρακρατήσει την επιστροφή των πληρωμών που έλαβε από τον Καταναλωτή μέχρι να λάβει πίσω το Αγαθό ή μέχρι να του προσκομίσει ο Καταναλωτής απόδειξη αποστολής του, αναλόγως ποιο από τα δύο γεγονότα συμβεί πρώτο.
    2. Ο Πωλητής μπορεί να προτείνει στον Καταναλωτή να παραλάβει ο ίδιος το Αγαθό. Εάν, ωστόσο, ο Πωλητής δεν έχει υποβάλει τέτοια πρόταση, ο Καταναλωτής οφείλει να επιστρέψει το Αγαθό στον Πωλητή (ή σε πρόσωπο εξουσιοδοτημένο από αυτόν για την παραλαβή) αμελλητί, πάντως όχι αργότερα από 14 ημέρες από την ημερομηνία κατά την οποία υπαναχώρησε από τη σύμβαση. Για την τήρηση της προθεσμίας αρκεί η αποστολή του Αγαθού πριν από τη λήξη της. Το Αγαθό που επιστρέφει ο Καταναλωτής πρέπει να αποσταλεί στη διεύθυνση της έδρας του Πωλητή.
    3. Ο Καταναλωτής ευθύνεται για οποιαδήποτε μείωση της αξίας του Αγαθού, η οποία προκύπτει από χρήση του πέραν αυτής που είναι αναγκαία για να διαπιστωθεί η φύση, τα χαρακτηριστικά και η λειτουργία του Αγαθού.
    4. Ο Καταναλωτής δεν δικαιούται να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εάν το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή η Ψηφιακή Υπηρεσία παρέχονται έναντι πληρωμής τιμήματος και η έλλειψη συμμόρφωσης του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη σύμβαση είναι επουσιώδης.
    5. Ο Πωλητής δύναται να ζητήσει την επιστροφή του υλικού φορέα στον οποίο παρείχε το Ψηφιακό Περιεχόμενο, εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης της δήλωσης υπαναχώρησης του Καταναλωτή από τη σύμβαση. Ο Καταναλωτής υποχρεούται να επιστρέψει τον φορέα αμελλητί και με έξοδα του Πωλητή.
    6. Ο Πωλητής υποχρεούται να επιστρέψει την τιμή μόνο κατά το μέρος που αντιστοιχεί στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία που δεν συνάδουν με τη σύμβαση, καθώς και στο Ψηφιακό Περιεχόμενο ή την Ψηφιακή Υπηρεσία για τα οποία εξέλιπε η υποχρέωση παροχής λόγω της υπαναχώρησης από τη σύμβαση.

    § 8. Υποβολή Παραπόνου (Αναφορά Ελαττώματος)

    1. Το παράπονο λόγω ελαττώματος του Αγαθού ή λόγω μη συμμόρφωσης του Αγαθού με τη συναφθείσα Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση μπορεί να υποβληθεί:
      1. 1.1 μέσω του Ηλεκτρονικού Εντύπου Παραπόνου·
      2. 1.2 εγγράφως στη διεύθυνση της έδρας του Πωλητή ή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση: info@bioshi24.gr
    2. Στην υποβολή παραπόνου πρέπει να προσδιορίζεται το ελάττωμα που, κατά την άποψη του Αγοραστή, φέρει το Αγαθό, οι απαιτήσεις έναντι του Πωλητή, καθώς και – εφόσον είναι δυνατόν – να τεκμηριώνεται το αναφερόμενο ελάττωμα και να προσκομίζεται η απόδειξη αγοράς του Αγαθού από το Ηλεκτρονικό Κατάστημα. Ο Πωλητής υποχρεούται να απαντήσει στο παράπονο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία λήψης του. Εάν δεν απαντήσει εντός της ανωτέρω προθεσμίας, τεκμαίρεται ότι έχει αποδεχθεί το παράπονο. Η απάντηση του Πωλητή στο παράπονο παρέχεται στον Αγοραστή εγγράφως ή σε Διαρκές Μέσο.
    3. Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ο Αγοραστής για την υποβολή παραπόνου, συμπεριλαμβανομένου του τρόπου αποστολής στον Πωλητή του Αγαθού που αποτελεί αντικείμενο παραπόνου, καθορίζονται σε κάθε στάδιο του Ηλεκτρονικού Εντύπου Παραπόνου.
    4. Σε περίπτωση που ο Πωλητής αναγνωρίσει το παράπονο ως δικαιολογημένο, τα έξοδα αντικατάστασης, επισκευής, καθώς και τα έξοδα αποστολής που συνδέονται με την υποβολή παραπόνου για το Αγαθό, βαρύνουν τον Πωλητή.
    5. Ο Πωλητής ευθύνεται έναντι του Καταναλωτή, καθώς και έναντι του Ατομικού Επιχειρηματία, για τη μη συμμόρφωση του Αγαθού με τη Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση, σύμφωνα με τις αρχές που προκύπτουν από τον νόμο της 30.05.2014 περί δικαιωμάτων του καταναλωτή.
      1. 5.1 Ο Πωλητής ευθύνεται για τη μη συμμόρφωση του Αγαθού με τη Σύμβαση Πώλησης από Απόσταση, η οποία υπήρχε κατά τον χρόνο παράδοσης και εκδηλώθηκε εντός δύο ετών από την εν λόγω στιγμή, εκτός εάν η προθεσμία καταλληλότητας του Αγαθού για χρήση, που ορίστηκε από τον Πωλητή, είναι μεγαλύτερη.
      2. 5.2 Ο Πωλητής πραγματοποιεί την επισκευή ή την αντικατάσταση του Αγαθού εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αναγνώρισης του παραπόνου. Τα έξοδα επισκευής ή αντικατάστασης, συμπεριλαμβανομένων ιδίως των ταχυδρομικών εξόδων, των εξόδων μεταφοράς, εργασίας και υλικών, βαρύνουν τον Πωλητή.
      3. 5.3 Ο Καταναλωτής θέτει στη διάθεση του Πωλητή το Αγαθό που πρόκειται να επισκευαστεί ή να αντικατασταθεί. Ο Πωλητής παραλαμβάνει το Αγαθό με δικά του έξοδα.
    6. Ο Πωλητής υποχρεούται να παραδίδει Αγαθά απαλλαγμένα από ελαττώματα και ευθύνεται έναντι του Επιχειρηματία για τα ελαττώματα του αγορασθέντος Αγαθού σύμφωνα με τις διατάξεις του Αστικού Κώδικα.
    7. Η παράδοση στον Καταναλωτή ή στον Ατομικό Επιχειρηματία Ψηφιακού Περιεχομένου ή Ψηφιακής Υπηρεσίας πραγματοποιείται σύμφωνα με τις αρχές που απορρέουν από τον νόμο της 30.05.2014 περί δικαιωμάτων του καταναλωτή.
      1. 7.1 Το Ψηφιακό Περιεχόμενο θεωρείται ότι έχει παραδοθεί τη στιγμή που το Ψηφιακό Περιεχόμενο ή το μέσο που επιτρέπει την πρόσβαση σε αυτό ή τη λήψη του, διατέθηκαν στον Καταναλωτή ή στη φυσική ή εικονική συσκευή που ο ίδιος επέλεξε για τον σκοπό αυτό, ή όταν ο Καταναλωτής ή η συσκευή αυτή απέκτησαν πρόσβαση σε αυτό.
      2. 7.2 Η Ψηφιακή Υπηρεσία θεωρείται ότι έχει παραδοθεί τη στιγμή που ο Καταναλωτής ή η φυσική ή εικονική συσκευή που επέλεξε για τον σκοπό αυτό απέκτησαν πρόσβαση σε αυτήν.
      3. 7.3 Ο Πωλητής υποχρεούται να αποκαταστήσει τη συμμόρφωση του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη σύμβαση εντός 21 ημερών από τη στιγμή που ενημερώθηκε από τον Καταναλωτή για τη μη συμμόρφωση, χωρίς υπέρμετρη ταλαιπωρία για τον Καταναλωτή, λαμβάνοντας υπόψη τη φύση τους και τον σκοπό για τον οποίο χρησιμοποιούνται. Τα έξοδα αποκατάστασης της συμμόρφωσης του Ψηφιακού Περιεχομένου ή της Ψηφιακής Υπηρεσίας με τη Σύμβαση βαρύνουν τον Πωλητή.

    § 9. Αξιολογήσεις

    1. Αξιολόγηση σχετικά με την εξυπηρέτηση της παραγγελίας ή αξιολόγηση σχετικά με το Αγαθό μπορεί να υποβληθεί κατά την επίσκεψη στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα, μέσω κλικ στη διεπαφή που βρίσκεται δίπλα στο Αγαθό ή μέσω κλικ στον σύνδεσμο που περιλαμβάνεται σε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η προσθήκη Αξιολόγησης είναι εθελοντική και χωρίς χρέωση. Στο πλαίσιο μίας παραγγελίας, ο Πελάτης έχει τη δυνατότητα να προσθέσει μόνο μία φορά την ως άνω Αξιολόγηση.
    2. Στο πλαίσιο της ανωτέρω Αξιολόγησης, ο Πελάτης μπορεί να αποδώσει βαθμολογία με τη μορφή αστεριών από 1 έως 5 και να προσθέσει γραπτή δήλωση περιορισμένη σε 65.535 χαρακτήρες.
    3. Οι αξιολογήσεις αποθηκεύονται και δημοσιοποιούνται στη σελίδα του Ηλεκτρονικού Καταστήματος, καθώς και στους ιστότοπους https://zaufaneopinie.idosell.com και https://trustedreviews.idosell.com
    4. Ο Πωλητής επαληθεύει τις Αξιολογήσεις μέσω της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία αγοράς του εκάστοτε Αγαθού. Η Αξιολόγηση που υποβάλλεται από πρόσωπο χρησιμοποιώντας το e-mail που χρησιμοποιήθηκε στη διαδικασία αγοράς σημειώνεται στη σελίδα του Καταστήματος με την ένδειξη «αξιολόγηση επιβεβαιωμένης αγοράς». Κάθε άλλη Αξιολόγηση σημειώνεται ως «αξιολόγηση μη επιβεβαιωμένης αγοράς».
    5. Ο Πωλητής δύναται να δημοσιεύει Αξιολογήσεις σχετικά με το εκάστοτε Αγαθό και από άλλα Ηλεκτρονικά Καταστήματά του.
    6. Ο Πωλητής δεν τροποποιεί τις Αξιολογήσεις όσον αφορά το περιεχόμενο ή τον αριθμό των αποδοθέντων αστεριών.
    7. Ο Αγοραστής φέρει αποκλειστικά και αυτοτελώς την ευθύνη για τις δηλώσεις που πραγματοποιεί στο πλαίσιο της Αξιολόγησης. Ο Πωλητής δικαιούται να αφαιρέσει Αξιολόγηση σύμφωνα με τις διατάξεις του νόμου και του παρόντος Κανονισμού.
    8. Δεν επιτρέπεται η ανάρτηση περιεχομένου που περιλαμβάνει ανακριβείς, παραπλανητικές, χυδαίες, επιθετικές ή προσβλητικές πληροφορίες ή που προδήλως θεωρείται αντίθετο προς τα χρηστά ήθη. Δεν επιτρέπεται επίσης η ανάρτηση περιεχομένου παράνομου χαρακτήρα, που παραβιάζει δικαιώματα τρίτων ή συνιστά πράξη αθέμιτου ανταγωνισμού.
    9. Ο Πελάτης υποχρεούται να μην αναρτά περιεχόμενο που περιλαμβάνει συνδέσμους προς εξωτερικές ιστοσελίδες με προωθητικό ή διαφημιστικό χαρακτήρα ή που περιέχουν προσωπικά δεδομένα τρίτων προσώπων.
    10. Κατόπιν ρητού αιτήματος του Πελάτη, το περιεχόμενο της Αξιολόγησης μπορεί να αποκρυφθεί από άλλους χρήστες του Καταστήματος, ωστόσο η αποδοθείσα βαθμολογία με τη μορφή αστεριών συνυπολογίζεται στη συνολική αξιολόγηση του Καταστήματος και του Αγαθού.

    § 10. Πνευματική Ιδιοκτησία

    1. Ο Πελάτης δηλώνει ότι δεν του ανήκουν οποιαδήποτε δικαιώματα, συμπεριλαμβανομένων των δικαιωμάτων πνευματικής ή συγγενικής ιδιοκτησίας, επί των Αξιολογήσεων και δηλώσεων που έχει αναρτήσει, πέραν του δικαιώματος χρήσης του Ηλεκτρονικού Καταστήματος κατά τον τρόπο που ορίζεται στον Κανονισμό. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να αναπαράγει, αντιγράφει, διαθέτει, δημοσιοποιεί ή διαδίδει οποιοδήποτε περιεχόμενο, εκτός αν τέτοιο δικαίωμα απορρέει από τις διατάξεις του νόμου ή του Κανονισμού.
    2. Ο Πελάτης δεν δικαιούται να παρεμβαίνει καθ’ οιονδήποτε τρόπο στο περιεχόμενο, και ειδικότερα δεν δικαιούται να επεμβαίνει στο περιεχόμενο, τη δομή, τη μορφή, τα γραφικά, τον μηχανισμό λειτουργίας ή σε οποιοδήποτε άλλο στοιχείο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος.
    3. Ο Πελάτης, αναρτώντας στο Ηλεκτρονικό Κατάστημα Αξιολογήσεις που αποτελούν έργα κατά την έννοια του νόμου της 4ης Φεβρουαρίου 1994 περί πνευματικών δικαιωμάτων και συγγενικών δικαιωμάτων, παραχωρεί στον Πωλητή μη αποκλειστική, άνευ αμοιβής, αορίστου χρόνου και απεριόριστη χωρικά άδεια χρήσης των εν λόγω έργων από τον Πωλητή, με δικαίωμα χορήγησης υπαδειών (υποαδειών), η οποία περιλαμβάνει το δικαίωμα δημόσιας διάθεσης του έργου κατά τρόπο ώστε καθένας να έχει πρόσβαση σε αυτό στον τόπο και τον χρόνο που ο ίδιος επιλέγει (Διαδίκτυο). Η άδεια χορηγείται για όλα τα γνωστά κατά τον χρόνο της παραχώρησης πεδία εκμετάλλευσης, ιδίως για τα ακόλουθα:
      1. 3.1. ως προς τη στερέωση και αναπαραγωγή του έργου με οποιαδήποτε τεχνική – ιδίως με τεχνική εκτύπωσης, αναπαραγωγής, μαγνητικής ή ψηφιακής εγγραφής, δηλαδή με οποιαδήποτε τεχνική σε οποιοδήποτε οπτικοακουστικό ή οπτικό φορέα, ιδίως σε οπτικοακουστικούς δίσκους, CD, υπολογιστικούς δίσκους, σε πολυμεσικά δίκτυα, συμπεριλαμβανομένων των διαδικτυακών και συναφών υπηρεσιών on-line, καθώς και αναπαραγωγή, στερέωση και χρήση στο Διαδίκτυο, στη διαφήμιση, αναπαραγωγή της εγγραφής σε ηλεκτρονική μορφή στη μνήμη υπολογιστή και σε εσωτερικά ή εξωτερικά δίκτυα.
      2. 3.2. ως προς τη χρήση του συνόλου ή αποσπασμάτων ή οποιωνδήποτε στοιχείων του έργου, με δυνατότητα τροποποίησης που απορρέει από τη φύση του συγκεκριμένου διαδικτυακού μέσου – σε όλες τις εκδόσεις, ιδίως διαδικτυακές, ψηφιακές, σε ενημερωτικά δελτία και πληροφορίες, αυτόνομα ή σε συνδυασμό με άλλα έργα ή αποσπάσματα έργων· χρήση εν όλω ή εν μέρει για σκοπούς προώθησης και διαφήμισης, ιδίως σε μορφή οπτικοακουστικής, ηχητικής ή πολυμεσικής διαφήμισης.
      3. 3.3. ως προς τη διάθεση του πρωτοτύπου ή αντιγράφων στα οποία έχει αποτυπωθεί το έργο – διάθεση στην αγορά, παραχώρηση ή μίσθωση του πρωτοτύπου ή αντιγράφων.
      4. 3.4. ως προς τη διάδοση του έργου με τρόπο διαφορετικό από τους ανωτέρω – δημόσια εκτέλεση, έκθεση, προβολή, αναπαραγωγή, καθώς και εκπομπή και αναμετάδοση, καθώς και δημόσια διάθεση του έργου κατά τρόπο ώστε καθένας να έχει πρόσβαση σε αυτό στον τόπο και τον χρόνο που ο ίδιος επιλέγει.
      5. 3.5. χρήση των έργων για διαφημιστικούς και προωθητικούς σκοπούς.
    4. Η διαγραφή του Λογαριασμού από τον Πελάτη ή η διαγραφή της Αξιολόγησης σύμφωνα με το κεφάλαιο 9 σημείο 8 δεν επηρεάζει την ισχύ της ανωτέρω άδειας.

    § 11. Τελικές Διατάξεις

    1. Οι παρούτοι Όροι Χρήσης ισχύουν από την 04.01.2023.
    2. Σε περίπτωση τροποποίησης ή ακύρωσης οποιασδήποτε από τις διατάξεις του παρόντος Κανονισμού με απόφαση αρμόδιου οργάνου ή δικαστηρίου, οι υπόλοιπες διατάξεις παραμένουν σε ισχύ και δεσμεύουν τον Πωλητή και τον Πελάτη.
    3. Ο Πωλητής διατηρεί το δικαίωμα να τροποποιήσει τον παρόντα Κανονισμό. Κάθε σύμβαση που έχει συναφθεί πριν από την ημερομηνία έναρξης ισχύος του νέου Κανονισμού εκτελείται βάσει του Κανονισμού που ίσχυε κατά την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης.
    4. Το εφαρμοστέο δίκαιο για την επίλυση κάθε διαφοράς που σχετίζεται με τον Κανονισμό είναι το πολωνικό δίκαιο.
    5. Τυχόν διαφορές που προκύπτουν σε σχέση ή επ’ ευκαιρία της εκτέλεσης της Υπηρεσίας, τα μέρη υποχρεούνται να επιλύουν μέσω αμοιβαίων διαπραγματεύσεων ή διαμεσολάβησης, και σε περίπτωση μη επίτευξης συμφωνίας, οι διαφορές αυτές θα παραπέμπονται στο αρμόδιο δικαστήριο της έδρας του Πωλητή.
    6. Ο Πελάτης που είναι Καταναλωτής μπορεί επίσης να κάνει χρήση εξωδικαστικών τρόπων εξέτασης καταγγελιών και διεκδίκησης αξιώσεων. Κάθε πληροφορία σχετικά με εξωδικαστικούς τρόπους εξέτασης καταγγελιών και διεκδίκησης αξιώσεων είναι διαθέσιμη στον ιστότοπο της Υπηρεσίας Προστασίας Ανταγωνισμού και Καταναλωτών στη διεύθυνση: www.uokik.gov.pl . Παράλληλα ενημερώνουμε ότι οι εν λόγω διαδικασίες έχουν προαιρετικό χαρακτήρα και απαιτείται η συναίνεση και των δύο μερών.
    7. Βάσει του Κανονισμού (ΕΕ) αριθ. 524/2013 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 21ης Μαΐου 2013, ενημερώνουμε ότι στη διεύθυνση http://ec.europa.eu/consumers/odr είναι διαθέσιμη η διαδικτυακή πλατφόρμα συστήματος επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και επιχειρήσεων σε ενωσιακό επίπεδο (πλατφόρμα ODR). Η πλατφόρμα ODR αποτελεί διαδικτυακό τόπο ενιαίας εξυπηρέτησης για καταναλωτές και επιχειρήσεις που επιδιώκουν εξωδικαστική επίλυση διαφορών που αφορούν συμβατικές υποχρεώσεις που απορρέουν από διαδικτυακή σύμβαση πώλησης ή σύμβαση παροχής υπηρεσιών.

    § 12. Παράρτημα 1 – Πληροφορίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης από τη σύμβαση

    1. Το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση υπό τους παρακάτω όρους ανήκει στον Καταναλωτή και στον Ατομικό Επιχειρηματία. Έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών χωρίς να δώσετε οποιονδήποτε λόγο. Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει μετά την παρέλευση δεκατεσσάρων (14) ημερών:
      1. 1.1. στην περίπτωση σύμβασης πώλησης, από την ημέρα που αποκτήσατε την κυριότητα του αγαθού ή από την ημέρα που τρίτο πρόσωπο διαφορετικό από τον μεταφορέα και υποδειχθέν από εσάς απέκτησε την κυριότητα του αγαθού·
      2. 1.2. στην περίπτωση σύμβασης που υποχρεώνει στη μεταβίβαση της κυριότητας πολλών αγαθών που παραδίδονται χωριστά, από την ημέρα που αποκτήσατε την κυριότητα του τελευταίου αγαθού ή από την ημέρα που τρίτο πρόσωπο διαφορετικό από τον μεταφορέα και υποδειχθέν από εσάς απέκτησε την κυριότητα του τελευταίου αγαθού·
      3. 1.3. στην περίπτωση σύμβασης που υποχρεώνει στη μεταβίβαση της κυριότητας αγαθών που παραδίδονται κατά παρτίδες ή τμηματικά, από την ημέρα που αποκτήσατε την κυριότητα της τελευταίας παρτίδας ή τμήματος ή από την ημέρα που τρίτο πρόσωπο διαφορετικό από τον μεταφορέα και υποδειχθέν από εσάς απέκτησε την κυριότητα της τελευταίας παρτίδας ή τμήματος
      4. 1.4. στην περίπτωση συμβάσεων τακτικής παράδοσης αγαθών για ορισμένο χρονικό διάστημα, από την ημέρα που αποκτήσατε την κυριότητα του πρώτου αγαθού ή από την ημέρα που τρίτο πρόσωπο διαφορετικό από τον μεταφορέα και υποδειχθέν από εσάς απέκτησε την κυριότητα του πρώτου αγαθού·
      5. 1.5. στην περίπτωση συμβάσεων που αφορούν παροχή υπηρεσιών ή ψηφιακού περιεχομένου που δεν παρέχεται σε υλικό φορέα, από την ημέρα σύναψης της σύμβασης.
    2. Για να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση, πρέπει να μας ενημερώσετε, δηλαδή: BIOSHI S.A. τηλ. +48 788 208 018, bioshi24.gr, E-Mail: info@bioshi24.gr, Jasnogórska 1, 31-358 Kraków, για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση μέσω σαφούς δήλωσης (π.χ. επιστολή αποσταλείσα ταχυδρομικά, με φαξ ή ηλεκτρονικά).
    3. Έχετε τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσετε το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης από τη σύμβαση, αλλά αυτό δεν είναι υποχρεωτικό.
    4. Μπορείτε επίσης να συμπληρώσετε το Ηλεκτρονικό έντυπο επιστροφής διαθέσιμο στον ιστότοπο του Ηλεκτρονικού Καταστήματος: https://bioshi24.gr/el/returns-open.html. Εάν χρησιμοποιήσετε αυτή τη δυνατότητα, θα σας αποστείλουμε αμέσως επιβεβαίωση παραλαβής της ενημέρωσης για την υπαναχώρηση από τη σύμβαση σε μόνιμο μέσο.
    5. Για να τηρηθεί η προθεσμία υπαναχώρησης, αρκεί να στείλετε την ενημέρωση σχετικά με την άσκηση του δικαιώματός σας πριν από τη λήξη της προθεσμίας.
    6. Σε περίπτωση υπαναχώρησης από την παρούσα σύμβαση, επιστρέφουμε όλες τις πληρωμές που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης του αγαθού (εκτός των πρόσθετων εξόδων που προκύπτουν από τον επιλεγμένο από εσάς τρόπο παράδοσης διαφορετικό από τον φθηνότερο συνήθη τρόπο παράδοσης που προσφέρουμε), αμέσως και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που ενημερωθήκαμε για την απόφασή σας να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης. Η επιστροφή των πληρωμών θα γίνει με τον ίδιο τρόπο πληρωμής που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, εκτός αν έχετε συμφωνήσει ρητά διαφορετικά.
    7. Σε συμβάσεις που υποχρεώνουν στη μεταβίβαση κυριότητας αγαθών, στις οποίες δεν προτείναμε την παραλαβή του αγαθού σε περίπτωση υπαναχώρησης, μπορούμε να αναστείλουμε την επιστροφή των πληρωμών μέχρι την παραλαβή του αγαθού ή μέχρι την παροχή αποδεικτικού αποστολής, ανάλογα με το ποιο γεγονός συμβεί πρώτα.
    8. Το αγαθό που επιστρέφεται πρέπει να αποσταλεί στη διεύθυνση: BIOSHI S.A. Tel.: +48 788 208 018, Zawada Uszewska 204, 32-865 Zawada Uszewska αμέσως και σε κάθε περίπτωση εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την ημέρα που μας ενημερώσατε για την υπαναχώρηση από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία τηρείται εάν αποστείλετε το αγαθό πριν από τη λήξη των 14 ημερών. Θα πρέπει να αναλάβετε το άμεσο κόστος επιστροφής του αγαθού.
    9. Λόγω του βάρους και των διαστάσεων του αγαθού, σε περίπτωση υπαναχώρησης, η επιστροφή του μπορεί να συνεπάγεται υψηλότερο κόστος από την κανονική ταχυδρομική αποστολή. Σε περίπτωση επιθυμίας χρήσης υπηρεσιών ταχυμεταφορών, ενδέχεται να απαιτηθεί η αποστολή σε παλέτα, η οποία είναι πιο ακριβή από την κανονική ταχυδρομική αποστολή.

    § 13. Παράρτημα 2 – Υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης από τη σύμβαση

    pixel